Söndag

Jag känner att det börjar närma sig slutet nu, det är endast 12 veckor kvar innan min Mamma, hennes man, mina två bröder, en flickvän, min syster, mormor och morfar, moster och hennes man, två kusiner kommer och förhoppningsvis min pojkvän (känn pressen Fredric) kommer och hälsar på. 12 veckor! Dock ska jag jobba tre till veckor efter att dom har åkt hem men det är en värdslig sak.
.
Igår lämnade jag av Joana på tågstationen, min enda vän här i Shorthills, en bra tysk vän. Hon åkte hem till Tyskland igen efter ett år och fem månader i staterna. Så nu har jag sagt hejdå till tre nära vänner, det är en av det tråkigaste sakerna man måste göra som Au Pair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback