Söndag

Idag var jag inne i New York med tre tjejer. När jag hoppde på tåget själv så hittade jag Ida och hennes två vänner så jag satt med dom och pratade sen visade det sig att hon som satt bredvid oss också kom från Sverige och var en Au Pair i min grannstad. Sen skildes vi åt och jag var ensam igen tills mina Westfield kompisar kom, egentligen så bor en i Westfield, en i Scotch Plains och en i Mountainside. Vi gick runt i massor av second hand butiker och på vägen stötte vi på det här (bilden nedan). Jag har inte riktigt orkat brytt mig om det förut när jag har passerat med nu stannade vi verkligen och tittade vad det var för något.
Mulry Square är ett ställe längs 7th ave där det hängs upp keramikplattor till minne av poliser och brandmän som hjälpte till undet 9/11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback