Onsdag

Onsdagar betyder Au Pair-möte! Trevligt att få träffa nytt folk och alltid ha något inplanerat. Idag kom jag dit och det var ingen dit så jag stod utanför på gatan och väntade och då kom det fram en helt okänd tjej och började prata med mig för hon väntade också på sällskap, då blir man helt plötsligt lite gladare.
.
Innan jag åkte iväg på mötet så var jag på target för min sista chans att hitta en bikini innan jag åker till Miami! Jag har varit på alla butiker i New Jersey känns det som, jag var dödstrött på att leta och jag hade egentligen gett upp men så såg jag en enda bikini på target som jag skulle kunna visa mig offentligt i så jag tog med mig en lagom storlek för att prova, large och small. Överdelen satt bra men trosorna skulle en tre åring kunna ha tror jag. Jag gick nästan i taket där inne i provhytten för det fanns nämligen bara två trosor kvar en small och en x-large... Men så envis som jag är så styrde jag stegen mot de största trosorna för att se hur mycket större de var. Det visade sig att de inte alls var mycket större plus att man knyter dom i sidan så det hela slutade med att jag köpte en bikini i storlek, large och x-large... Känns inte så bra men den sitter bra och jag har inte gått upp så mycket i vikt så när jag kommer tillbaka till Sverige till normala storlekar så kommer jag fortfarande kunna ha small/medium på ALLA mina kläder, så det så!
.
Under min lediga tid under dagen så var jag på ett mall för att leta efter en bikini, vilket jag såklart inte lyckades med, eftersom jag köpte min på kvällen. Däremot så kom jag hem med ett par jeansshorts, ljusa och lie hög i midjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback