Hej mamma, jag brände mig igen.

Idag har jag och Johanna sprungit (läs gått upp för ett berg, sen orkade vi inte springa så det blev en promenad istället). Sen åt vi pannkakor a la Sweden med en touch av Amerikat, lönnsirap. Sen satt vi ute i solen och brände oss medan vi löste korsord.
.
På tal om annat så är jag inte ensam i mitt rum längre! Spindlar och andra kryp har flyttat in i mitt rum. Det tillhör nämligen den här säsongen, en månad till sen får jag vara själv på mitt rum. Jag brukar inte vara rädd för insekter alls men dom här är stora och dem ser inte snälla ut! Den här insekten ser jag mest av (bild), den här veckan har jag hittills dödat tre stycken och nu har jag slut på tidningar så jag måste låna några av min värdmamma, helt klart bästa vapnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback