Westfield, 17c och sol!

Igår var jag, Sara, Ida, Johanna och Elin (uper svenska namn) och såg The Girl With the Dragon Tattoo. I det stora hela så var filmen bra men det fanns vissa saker man irriterade sig på. Som Sara sa så kunde karaktärerna i filmen läsa sveska tidningar men inte prata svenska mm. Men det var riktigt kul att se svenska vägskyltar och påsar från ICA. Nu när man vant sig vid amerikanska skyltar och affärer.
.
Idag körde jag en bil där jag behövde växla själv! Det var ju fem månader sedan sist men det gick bra. Jag hade ett till sånt där hemligt möte idag som ni kommer få höra lite mer om senare. Sen åkte jag till Downtown i mjukiskläder (my just-hanging-out-by-myself-in-my-room outfit) för att luncha med Johanna och Gesa.

Kommentarer
» Anna

Hm, det där känner jag igen! Har du berättat de fölr mig förut? :o haha jag vet faktiskt inte, genom min blogg eller facebook kanske? :)

2012-01-08 15:00:07
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback