Tisdag

Jag har en vana när jag kör bil. När jag ska växla till ettan så lägger jag först i tvåan, jag började med det för att vara säker på att jag verkligen hade lagt i rätt växel. Nu efter fem månader med automatiska växlar så gör jag samma sak. Det har verkligen satt sig i min hjärna att jag måste göra så, det första jag gjorde första gången jag satt mig i "min" nya bil var att just lägga i tvåan och sen ettan.
.
Förresten så var det tredje gången jag vaknade upp under min middagslur av att någon går omkring i huset. Hjärtat hoppar lite extra då tills man förstår att det är alla arbetare som gör lite av varje.
.
Nu kommer Ida snart hit så ska vi hitta på något skoj tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback