Onsdag

Vilka underbara vänner det finns här, tyskar som svenskar. Vi satt på Starbucks och pratade om allt möjligt och Sara tappade rösten när vi kom in på ämnet politik. Det lät ju som en kul grej att prata om... Men tro mig det var bara en av de miljoner saker vi pratade om.
.
Innan jag slutade jobba så virrade jag omkring på ett High School. Nästan alla skåpen var målade och då menar jag att det var konstverk på skåpen. Det var allt mellan KitKat till Marilyn Monroe, hur roligt som helst var det att gå genom korridorerna.

Kommentarer
» Anna

Haha, Line!! Amanda (min Amanda) skickade nyss ett sms och skrev att hon hade läst din blogg, och att Elin som du umgås med gick i samma klass som henne på gymnasiet! Hur liten är inte världen egentligen?! :o :D

2012-01-07 22:26:07
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback