Onsdag

Idag bokade äntligen min pojkvän sin biljett hit! 4:e april kommer han hit och åker hem 15:e, jag berättar senare hur hela resan kommer vara upplagt, för visst har vi planerat. Han skulle egentligen komma den 6:e men det fanns inga bra flyg så han kommer alltså två dagar tidigare. Dock så vet jag inte riktigt hur mycket vi kommer kunna träffas de första två dagarna eftersom jag jobbar, men på något vis löser vi det. Annars för han se sig om i New York på engen hand.
.
Jag skulle också vilja veta om det är någon av mina läsare som funderar på att åka iväg till USA själv? Är det i så fall något ni vill veta eller tittar ni bara in för att få inspiration?
.
Sen har min kära vän Amada sagt att hon gärna vill komma hit och hälsa på i sommar. Det går bra nu!

Kommentarer
» Amanda

haha finaste bilden på mig!!

2012-01-26 13:17:59
» Sandrooo

hade lätt åkt om jag kunnat, vilket nog är värt att nämna i din blogg, men får troligtvis ett grymt sommarjobb som jag inte kan tacka nej till. Kom hem, det löser alla problem!! <3

2012-01-26 18:50:59
» Ellen

Vad kul! Mina föräldrat kommer också den 4:e men åker hem tidigare. Min födelsedag är btw den 15:e ;)

2012-01-27 14:04:16
URL: http://ellenaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback