Måndag

Igår blev det en övernattning med Amanda och Sandra. Dom hade skype på och jag hade skype på, synd bara att ingen av dom snarkade.
.
Idag hade barnen halvdag i skolan så vi spenderade många timmar i källaren. Jag låg på golvet och skrattade tills jag fick ont i magen. Först åt mig själv för jag klarade inte av ett moment på hinderbanan. Sen åt killen som gjorde väldigt underliga kullerbyttor, dock så bevisade han senare under kvällen på Tea Kwon Don att han visst kan göra kullebyttor.
.
Sen har jag pratat med min värdmamma om Miami, ser ut som att det blir en resa dit i april! Lycklig som få!
.
Bilden är tagen i början av samtalet, det slutade på 6 timmar, 58 minuter och 12 sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback