Lördag

Nu spelas det mix megapol uppe i köket, under middagen lyssnade vi på svensk radio. Det spelades en svensk låt under två hela timmar... Men jag fick i alla fall höra en ny låt från Takida, annars var det mest samma låtar som går på radion här.
.
Tidigare idag skypade jag och Fredric, det var helt klart det jobbigaste skypesamtalet jag har haft hittills. Vi letade och letade efter resor ner till Miami, det tog ett bra tag och jag kunde inte alls hålla isär alla olika resor! Men nu har vi bokat fem nätter i Brooklyn och fem nätter på South Beach i Miami plus flyg tur och retur. Så nu har vi bara en hotell natt att boka sen är det bara att räkna ner dagarna till den fjärde april.
.
Cheesecake Factory förra helgen.
Smulorna gömde vi! Det var ett bra ställe tills servitören kom och hämtade brödkorgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback