Söndag

På vägen hem från Zabou så kom jag på tre saker att berätta om bilar.
.
1. På roadtrippen så var vi tvungen att tanka fem gånger (ca 230kr för en hel tank!). Första gången var lite jobbig dock, hur gör man när man nu igen när man tankar? Jag hade nästan helt glömt bort för i New Jersey är det olagligt att tanka själv. Anledningen till det är att det är mycket miljövänligare på något vis men själv så tror jag att skon klämmer på ett annat ställe. Nämligen att det kostar så mycket pengar att sanera efter alla som spiller bensin när de tankar.
.
2. Min bil luktar ruttna ägg ibland, varför?
.
3. Här slår trafiklysena om till rött när man kommer fram till dom, även fast det inte kommer en bil från andra sidan. Riktigt irriterande när det händer i fem av 10 trafiklysen.
.
Varför jag var hos Zabou får ni reda på imorgon för nu måste jag sova och be för ett skypesamtal mitt i natten.

Kommentarer
» Ellen

Haha skrattade högt när jag såg nummer 2. Har tyvärr inget svar!

2012-02-28 02:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback