Onsdag

Lill-lördagen firades på Starbucks i Westfield med massor av fina vänner, folk droppar in lite då och då, så sjukt mysigt! Jag åkte dit och kom hem med Juleskum som jag fick av Christin plus att jag bestämde mig för att åka till Pennsylvania på söndag för att åka skidor. Så gick det med att spara pengar, men jag känner att alla mirakel är med mig nu så det löser sig! Jag har så mycket energi så jag kan åka överallt nu. Jag pratade med min värdmamma idag om hur kul det skulle vara att tågluffa i Europa, någon som vill följa med när jag har råd?
.
Sen tänkte jag bara berätta att Christin är en speciell person för mig, hon är min rumskompis. Vi bodde tillsammans i Stamford och kom till familjerna samtidigt, vi kommer alltid ha våra upp och nedgångar samtidigt. Det är något speciellt med en rumskompis!

Kommentarer
» Ida

LINE, jag och Hanne vill tågluffa i Eruropa nästa sommar, häng på oss vettja!! :DDDD

2012-02-09 15:10:32
URL: http://idaiusa.blogg.se/
» Ellen

Jag är på tågluffning!

2012-02-09 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback