Måndag

Igår var vi ett gäng tjejer hos Zabou, en trevlig tysk tjej. Hennes namn brukar skapa viss förvirring, tjej eller kille? kommer hon från Sydafrika? mm. Vi tittade på Oscars galan och hade en liten tävling, vi fick en lapp var och på den skulle vi skriva ner vilken vi trodde skulle vinna alla olika kategorier. Det gick hel okej för mig i början som ni kan se, ner till nummer 14 så hade jag samlat på mig 7 poäng. Sen gick det utför, rättare sagt så dök jag ner på botten och låg där, 0 poäng! Förresten så kan ni se att jag är ganska duktig på att räkna också, vart tog nummer 7 vägen? Sen vann Hanna med 11 poäng, hela 13 dollar kammade hon hem, vi var 13 tjejer som lade i en dollar var i en skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback