Lördag

Igår åt vi middag sen försökte vi se filmen The Vow men den var slusåld så vi åkte till ett Diner istället. Mycket trevligt!
.
Idag var jag tillbaka på tågstationen i Skövde, lite så kändes det i alla fall. Jag sa nämligen hejdå till Fredric som åker till Kina och Thailand i tre veckor så jag kommer inte höra från han varje dag som jag är van vid. Vi har ju faktiskt pratat varje dag i lite mer än åtta månader, tiden går fort!
.
Nu står väckarklockan på 04.20 för jag ska kliva upp klockan 04.45 (lite tid att snooza), för att ta mig till Mountainsides County Club. Eftersom bussen till Pennsylvania går därifrån med oss fyra tjejer och massvis av pensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback