Söndag

Idag har min fina pojkvän åkt hem. Så nu är det bara släkten som är kvar här på staten Island där vi har hyrt ett hus.
.
Innan alla skulle komma hit så tjatade jag på Fredric att han skulle komma men han sa nej hela tiden så en dag innan gav jag upp hoppet om att han skulle komma och så istället fram emot att släkten skulle komma. Så förra onsdagen kom dom hit och på tisdagen åkte jag och några in till New york för att shoppa lite och gå runt lite. När jag sen kom in i huset var Fredric där och sa hej till mig, jag sa hej tillbaka och fortsatte att ta av mig skorna som vanligt tills jag kopplade att det var han som sa hej. Då stirrade jag bara på han ett bra tag, han skulle ju vara hemma i Sverige, han skulle ju inte vara här! Allt kändes som en dröm och jag var så chockad att jag inte kunde äta middag. Min Fredric överraskade mig, den bästa överraskningen jag kunde få just då!
.
Men nu är han på planet på väg hem och snart är min släkt det också... Dock så dröjer det inte länge innan jag får se alla igen för nu har jag fått min flygbiljett hem, den 5e september åker jag mot Sverige. Jag flyger först till Arlanda där jag ska byta för att fortsätta till Landvetter. Det känns lite konstigt att landa i Sverige efter ett år och sen måsta fortsätta flyga ändå.


Kommentarer
» Ida

Åh haha jag är så himla glad för din skull att han kom!! Jag vet ju hur jobbigt du tycktr det var att han onte skulle komma, vilken underbar överraskning :D hoppas du har haft en grym semester med din familj, vi ses i sverige vännen :) <3

2012-08-13 06:08:56
URL: http://idaiusa.blogg.se
» Ida

Åh haha jag är så himla glad för din skull att han kom!! Jag vet ju hur jobbigt du tycktr det var att han onte skulle komma, vilken underbar överraskning :D hoppas du har haft en grym semester med din familj, vi ses i sverige vännen :) <3

2012-08-13 06:08:56
URL: http://idaiusa.blogg.se
» Jessica

Förlåt för sent svar!
Ja men gud, jag förstår att de ska bli skönt att få komma hem :D och underbart att pojkvännen överraskade dig så :D

2012-08-22 00:59:56
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback