Torsdag

För en vecka sedan var jag i Miami med Fredric, det känns som en helt annan värld. En värld som jag saknar! Jag och en vän pratade nyss och hon är väldigt lycklig över sina värdbarn och hela situationen här. Jag är också lycklig över min värdfamilj, mina underbara vänner jag har här och allt jag har möjlighet till att göra. Men det är alltid en del av mig som saknas när jag är här och det är allt jag har hemma. Inte för att jag grinar över det men vissa gånger känner man bara att man vill hem och hälsa på, ge mamma, pappa och bror en kram, umgås med alla fina vänner, möta två glada hundar i hallen och pussa på Fredric.
.
Idag har vi haft ett möte med Au Pairerna i min grupp, vi var hemma hos vår handledare och åt munkar. När jag gick därifrån tog jag med två munkar till mina värdbarn och killen blev så glad att ja fick en kram. Vid middagsbordet senare var alla lite trötta och på bra humör för hela familjen skrattade tills vi grinade och hade ont i magen.
.
Hittade en bild på mig i kortare hår, lite skilland måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback