Tisdag

Nu har Johanna precis åkt hem. Hon kom hit efter middagen och jag träkade ut henne med att dra min livs historia genom bilder. Men börjar man titta så kan man ju inte sluta, speciellt inte när man saknar det man hade. När jag var 15, 16 och 17 år hade jag det väldigt roligt helt enkelt. Inte för att jag har haft det tråkigt före eller efter det heller men just nu tittade jag på bilder från den tiden.
.
Imrgon tar jag tåget till New York City för att sedan ta mig ut till JFK där Fredric ska landa! Helt otroligt, det har gått ca 2,5 månader sedan han bokade och nu är han snart här.
.
2008
Joakim har en tävling för de små- Den som skadar den andra mest får en glass.
Åka fyra på en moppe är fullt möjligt.
Med Joakim har man inte tråkigt en sekund!
...som sagt, inte tråkigt en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback