Söndag

Igår var vi på en fest med massor av människor från England, hur kul som helst! Första riktiga festen på åtta månader.
.
Idag trotsade jag och Ellen regnet och åkte in till Manhattan. Planen var att vi skulle träffa Jens, Robin och Petter. Jens och Robin känner jag från Härnösand och Petter kommer från Göteborg han lärde vi känna när vi sov hos dem under vår tripp till Västkusten. Hur som helst så träffade vi inte dem för vi fick inte tag på dem när vi väl var inne i New York, typiskt. Men vi åt mat och köpte godis sen var mina skor så blöta att det plaskade när jag gick.
.
När jag kom till tågstationen träffade jag på Joana och hennes föräldrar som var på besök från Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback