Måndag

Igår kändes det väldigt konstigt att Fredric åkte hem och jag stannade kvar. Men nu känns det väldigt normalt igen, inte för att jag inte saknar han för det gör jag! Men det här livet är något jag har blivit van vid det är vardag för mig. Här vet jag vad jag ska göra varje dag, i Sverige vet jag inte vad jag skulle göra på dagarna. Men nu är det bara sommaren kvar och sen åker jag hem! Medan jag var i Miami fick jag massa papper hem skickade, ett kuvert med massa papper om jag vill förlänga och ett annat med papper om hemresan. Jag har en månad på mig innan jag måste ha bestämt datum sen måste jag vänta ca två månader innan jag för mina biljetter skickade till mig. Tiden går fort!
.
Idag hämtade jag upp en ny svensk tjej så åkte vi till Starbucks till massa andra Au Pairer. Vi satt ute till klockan 23.00 i ca 20-22 grader, under dagen idag var det 30c här! Dock så strök jag kläder hela dagen jag jagg var inne i tvättstugan i 30c istället... Men imorgon ska jag nog passa på att sola några timmar.

Kommentarer
» Perla

Åh, vad söt du är line! Det hjälper verkligen att läsa så fina ord när man är lite nere, betyder verkligen jättemycket. Och jag tycker att du ska komma hem snart så vi kan hitta på något! PUSS <3

2012-04-19 19:58:00
URL: http://perlafares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback