Monster

Idag hade jag en till bra dag, detta löser sig! Vi spelade minigolf idag med två kusiner och deras nanny, trevligt trevligt. Sen fortsatte vi med playdate hemma hos dom. Barnen lekte på källarvåningen medan jag och nannyn pratade på övervåningen, vi kom fram till at Sverige är ett väligt bra land, hon tyckte det var det optimala.
.
Jag tänkte skriva ett långt inlägg om vad jag lämnade hemma i Sverige men det får jag ta en annan gång. Det viktiga är att människorna jag lämnade förstår att jag saknar dom.
.
Jag gjorde Swedish pancakes till barnen.
Vi spelade monster golf.
Jag skrev en önskan på svenska.
Jag vill bara att du finns kvar när jag komer hem!

Kommentarer
» Anonym

<3 <3 <3

2011-09-02 02:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback