Systrar i Jeans

Idag var första gången jag bar jeans under dagstid sedan jag kom hit! Jag längtar efter hösten här för den ska tydligen vara torr och fin dock så har det regnat konstant nu i två dagar...
.
Idag mötte jag upp en tjej på Starbucks efter ett tag droppade det bara in fler och fler så till slut var vi sju stycken. Min familj blir bara större och större, för man blir som en liten Au Pair familj tillsammans.
.
Det blev något strul med banken också. Jag insåg att jag ibara hade fått lön en gång hittills och jag borde ha fått det två gånger, Au Pairer får lön varje vecka. Jag frågade min värdpappa och vi kollade genom det och det visade sig att banken hade gett Nathalie mina pengar... Det är alltså bra att prata med sina värdföräldrar om något skulle hända eller om du känner att något är fel. Ofta är det något du stör dig på som dom inte ens har tänkt på.
.
En av Au Pairerna som var på Starbucks ikväll.
Jag köpte ett par joggingskor idag som jag ska använda både inne och ute för det är så man gör här i USA fick jag lära mig.

Kommentarer
» Ida

Va roligt!

Hon på bilden längt ner är hon som jag satt brevid varje dag på orientation! :)

2011-09-12 20:07:10
URL: http://howaboutlove.doveto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback