Ljuva kalla Westfield

Dom två senaste dagarna har varit riktigt tuffa. I förrgår fick jag en smäll på näsan (inte med en näve och det var dessutom inte med mening) och det gör fortfarande ont. Johanna berättade lite fakta för mig idag och tydligen så kan jag dö... Nej det är ingen fara, Jag lever och fryser. För här har tempraturen sjunkigt med ca 15 c från 30 till 15... Vilken chock att ta på sig Jeans OCH en långärmad tröja. Fast norrlänning som jag är gick jag runt i trekvarts.
.
Johannas kommernar på gymmet i förrgår är värd att nämna. "Undra om dom har planerat att lägga rummet med de fria vikterna bredvid tjejernas omklädningsrum, så att vi kan titta på alla snygga killar". Undra när du har drömt om dom snygga killarna här Johanna? Eftersom jag inte har sett en enda kille här som är snygg.
.
Ikväll var vi på paneras och åt sen gick vi på Starbucks och mötte upp några nya Au Pairer. Jag är inte nyast längre!
.
Jag har alltså haft det väldigt bra idag, mycket berodde nog på att jag somnade med ett leende på läpparna igår efter en fin kommentar jag fick från Fredric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback