Jersey Shore och bildbomb!

Ja, samma strand som programmet Jersey Shore.
.
Igår var jag med Christin och två andra tjejer, vi åt, fikade och pratade hela kvällen lång. Det känns att engelskan kommer till mig lättare nu.
.
Idag jobbade jag till klockan 12.00. Klockan 10.30 bestämde jag mig för att åka in till New York för att möta upp tre andra tjejer. Jag vandrade från Penn Station ch ner till Union Square helt själv. Johanna frågade mig hur jag kunde hitta så bra när vi skulle gå tillbaka. Det är ju så att Manhattans gator ligger som ett rutnät, avenyerna går från norr till söder och gatorna går från öst till väst. Penn Station ligger på 7th ave and 34th st och jag gick till 4th ave and 14th st, det är en bit och mina fötter värker fortfarande. Jag gick nämligen i cirklar innan jag hittade mina vänner, dom visste nämligen inte riktigt vart dom var så jag gick åt det håller jag trodde men det visade sig vara helt fel håll...
.
Jag hade tänkt lägga in massvis av bilder nu men av någon anledning så vill inte datorn att jag ska göra det så jag försöker igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback