Emmas drängar

Bara så ni vet känns det ganska skönt att åka till poolen för att sola och bada. Vet säger att man måste åka till Kalifornien eller Florida?
.
Jag pratade med min far idag för första gången sedan jag kom hit. Han skvallrade lite om att Emma's drängar i Ramvik (en manskör) ska göra en extra föreställning av "Aprilskämt med drängarna". Dom hade en föreställning i våras som såldes ut på direkten. Medan den var så var jag i Stockholm och nu kommer jag vara här i Westfield... Turen är på min sida. Jag som verkligen ville se den föreställningen!
.
En amatörkör som verkligen har slagit genom i Ramvik och grannbyarna. Det började under älgjakten och fortsatte med snappsvisor och efter det blev det en kör helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback