Chinatown!

Jag har precis kommit hem. När jag kom innanför dörren möttes jag av tre glada barn som ville veta allt, hur mina kalas var när jag var liten, vad vi åt och det hela slutade med att jag berättade att jag byggde en trädkoja (snarare ett slott) när jag var i deras ålder.
.
Dagen har varit riktigt bra. Jag gjorde mig klar inför en dag i City, alltså tog jag på mig joggingskorna. Hämtade Johanna, gjorde av med åtta quaters sen insåg vi att vi bara kunde stå där i fyra timmar så vi bytte parkering till en som var gratis... När vi kom ut från Penn station följde vi turisterna mot Time Square där vi mötte upp Ellen. Vi gick och gick som man alltid gör i New York. Huvudattraktionen idag var helt klart Chinatown och Little Italy. Bilderna får jag lägga ut imorgon för nu är jag allt för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback