Bara en Au Pair

När jag började söka som Au Pair var det några jag kände som också sökte men många lade det åt sidan och hittade istället nya äventyr. Så i min lilla stad var jag ändå ganska ensam om att åka iväg som Au Pair. Men ju närmre resedatumet kom ju mer Au Pairer började jag prata med och då insåg jag att det var väldigt många som faktiskt åkte iväg. Jag var inte ensam längre och jag sa ofta, "jag ska BARA åka iväg som Au Pair". Men det var ju ändå inte många som åkte iväg och lämnade en speciell pojke hemma. Men det visade sig snabbt att väldigt många hade lämnat sin kära pojkvän hemma.
.
Man är alltså inte ensam. Vad man än gör så är man aldrig ensam, vart man än kommer så finns det alltid någon som känner likadant som du.

Kommentarer
» johanna

sant så sant! :) Världen är bra liten! Och au pair livet underbart! <3

2011-09-14 20:32:48
URL: http://johannandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback