Video

På väg till skolan kör jag genom olika områden. Alla områden har sin egna charm.
.
Först kör jag där det bor vita, där allt har med staus att göra, störst, bäst och vackrast och flest anställda.
Sen svarta, där sitter alla utomhus och pratar och har det skoj.
Efter det asiater, där alla springer runt som yra höns.
Vita, när jag kommer dit känns det som att vara i England (detta område är med i filmen, samt lite av nästa område).
Svarta, husen blir mindre och det syns att folk bor i dom, det ser lite mer socialt ut helt enkelt.
Vita igen,  tillbaka till England.
.
Detta är min uppfattning jag har fått från bilen, så det är inte säkert att det stämmer men i det stora hela stämmer det nog ganska bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback