Amanda Bolander

Nu slogs jag av riktigt hemlängtan. Jag fick för några dagar sedan ett mail från min kära vän Amanda om uppdateringar i hennes liv. Det händer så mycket och jag åfr inte vara med... Mycket har hänt i den lilla staden Härnösand också. Sen fick jag en urgullig text av Fredric, så han saknar jag också lite mer. Sen kollade jag mitt schema och jag ska jobba kvällen då det är Halloweenmiddag i Hoboken med massor av tjejer. Det gjorde ju inte dagen så mycket bättre. Men det är bara att ta nya tag imorgon.
Jag saknar dig!

Kommentarer
» Amanda

Åh sötaste!! så mkt man har hunnit med och gjort:) å laga maskinen efter en åre-tripp! roadtripen var bäst!!! Jag kollade igenom hur många bilder som helst igår, underbara minnen <3 En till uppdatering - Victor kom hit till umeå idag, jag har bakat kladdkaka, fixat lunch. Nu stan sen fika sen middag och fest. Visa vad Umeåstudenterna går för:D saknar dig <3 ska fixa kameran för skype på hmm söndag, imorn:]

2011-10-22 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback