Torsdag

Idag har jag jobbat precis som vanlig, skjutasat barnen till skolan hämtat dom, fixa middagen och sett till att dom ska bli klar inför sängen. Under mina timmar på dagen var jag inte hemma en sekund! Jag började med att gymma med Gina och Johanna, duscha på gymmet, åka till Shop Rite i Clark för att köpa en macka, äta den hos Johanna, åka till Westfield och träffa två nya Au Pairer och äta glass.
.
Under en vanlig dag brukar jag vara i några olika "städer". Allt sitter liksom ihop.
Westfield
Springfield
Marplewood
South Orange
West Orange
Garwood
Clark
.
Det är några städer jag besöker ofta, tar cirka 45 min så har man åkt igenom alla.
.
Grattis Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback