Studera, mera.

Tack för svaren, jag försöker fixa felet. Eller jag har gett upp och skriver lite här och där och ser om det är någon som förstår vad som händer. Jag kan ju lika gärna skriva här och se om jag har ett datasnille till läsare. Det är så att min gamla stilmall inte försvinner hur mycket jag än raderar och nollställer. Den ligger liksom kvar utan att man kan se den. Dock så är det bara så här i Firefox och Google Chrome... Jag har spenderat väldigt många timmar till det här nu och jag har lärt mig väldigt mycket saker men tyvärr inte det rätta.
.
Annars så har jag pluggat lite körkortsteori idag. Det är nämligen så att jag ska ta ett New Jersey körkort. Jag kommer alltså köra bilen helt själv till... dit jag ska, vet inte vart, det ligger i alla fall i ett otrevligt område har jag hört. Sen kommer jag skriva ett teoriprov, förhoppningsvis kommer jag klara det och sen kommer jag köra därifrån med ett tredje körkort i min börsh (plånbok). Mitt svenska, Amerikanska och Internationellakörkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback