Tisdag

Idag åkte jag till ett mall direkt efter jag hade lämnat av barnen så jag kom dit 08.40. Jag fick alltså sitta och vänta tills dom öppnade butikerna, medan jag satt där i soffan ser jag hemmafruarna gå på en powerwalk i mallet. Träningskläderna på, svänger med armarna och så går dom några varv... Äkta hemmafruar. Jag hittade i alla fall en klänning att ha på Thanksgiving och till den klänningen passar faktiskt mina skor som jag tog med mig från Sverige så det blev riktigt bra. Sen hittade jag en till sommarklänning.
.
I söndags var vi på den svenska julmarknaden och när vi kom in dit sa dom "hej och välkommen" sen pratade alla som jobbade där svenska. Det var lite svårt att hålla tårarna borta, det var så mysig känsla. Alla gick runt i folkdräkter och marknaden hölls i en äkta svensk hembyggdsgård förutom att dörrhandtagen var runda...
.
Jag har varit här 100 dagar!

Kommentarer
» Amanda

Superfina kläder gumman!!:) vill ha!!

2011-11-23 18:46:36
» Leona

ÅH älskar marc jacobs klockan, Line!! Hur mycket kostade den?

Hoppas du har det jätte bra!

2011-12-05 02:21:24
URL: http://chiyoaroundtheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback