Princeton

Idag åkte jag och Jenny till Princeton för att lämna en kavaj och skjorta. Nödvändigt? Ja! Vi passade på att se lite av universitetet och starbucks.
.
Här sitter jag och skriver glatt om mina dagar i Westfield utan att egentligen veta om vilka som läser eller vad ni gör. Värför inte lämna en kommentar lite då och då bara för att säga hej?
.
Bloggar jag läser:
Anna Danielsson, en modig tjej som precis har flyttat ner till Lindesberg.
Alfred Samuelsson, en kille som lever livet på college i Santa Barbara, CA.
Carolin Vesterlund, har nyss varit i Tyskland en månad, nu väntar Österrike innan säsongsjobbet i Åre.
Ellen Backåkers, tjejen jag flög med hit till USA.
Ida Åkebrand, tjejen från Njurunda (Storuman), skönt att höra lite norrländs dialekt även i USA.
Jessica Persson, 19 år, förlovad, snart sambo och lycklig.
Jenny Olsson, hon lämnar snart Westfield för ett lagomt liv i Ljungby, Småland.
Johanna Andersson, min andra hälft på YMCA (gymmet).
Lia Olsson, Au Pair i Spanien. Vet inte riktigt om jag får länka till hennes blogg.
Oscar Eriksson, en fotoblogg.
Perla Fares, Kramforsbo skriver lite då och då om hennes tankar.

Kommentarer
» Anna

Jag lovar dig, jag kommer att bo här om ett år! Jag längtar redan tills du kommer så jag får träffa dig igen :D <3

2011-11-17 12:19:17
URL: http://danielssonanna.blogg.se/
» Amanda

Jag läser vartenda ord, granskar varje bild!! Du är så saknad så jag passar på att suga in all Line-info som går:]!!

2011-11-17 18:57:14
» Cissi

Jag följer dig och dina spännande äventyr.

hoppas du har det bra Line! :)

2011-11-18 19:55:10
» atdwny

Nice post. I used to be checking continuously this weblog and I am impressed! Extremely helpful information specifically the last part :) I care for such info much. I used to be looking for this certain info for a lengthy time}. Thanks and good luck. |

2012-10-16 04:39:16
URL: http://www.udukiquqa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback