Memory

Dagen har bjudit på träning och jobb. Nu har vi en välorganiserat lek- och pyssel-garderob. Där inne hittade jag ett memoryspel om Sverige, väldigt kul att titta på bilderna måste jag säga.
.
Snart ska jag iväg till Johanna för att äta tacos och göra mig klar inför kvällen/natten. För ikväll åker vi till Elizabeth(?) på ett riktigt houseparty! Vi får se hur det blir.
.
I memoryspelet så fanns det bilder från ställen där vi roadtrippade i somras. Magiskt!
Sen var det meningen att det skulle finnas fler bilder också men så smart som jag är så gick jag ifrån datorn och glömde helt bort vad jag höll på med. Så jag åkte till Johanna och hittade i alla fall inlägget i utkast. Snart blir det tacos, väntar bara på att Johanna ska ta sig ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback