Torsdag

Nu har jag kommit hem från gymmet och en tur i Downtown för lunch med Johanna.
.
Igår åkte vi till Summit för att kolla på en jacka, den var svindyr så den fick hänga kvar där i affären. Sen stannade vi till i Mountain side för att titta på utsikten innan vi tog en tur till ett college i Cranford. Så nu har jag nämnt några städer dock så var jag i betydligt många fler, man märker liksom inte riktigt när man kommer in i en ny stad.
Efter att jag hade sönderredigerat denna bild så ser man tillslut New York. Det var lite för mycket dimma...

Kommentarer
» Ida

Drew university i Morristown :) Eller, i Madison ligger det väl men ja, iprincip morristown :)

2011-11-11 20:01:35
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback