Skype

Dessa töser gjorde min dag! Dom fick också prata med en av killarna och min värdmamma. Efter sa värdmamman till mig: It must be nice to have your frinds in your room (Det måste vara bra att ha dina kompisar i ditt rum). Hon har mer än rätt! Det gör allt så mycket lättare, helt underbart!
.
Idag jobbade jag lite konstiga tider.
06.30-09.00, ledig till
13.30-17.30, ledig till
19.00-23.00.
Vilket gjorde att jag stod över Twilight premiären (ja den visas senare här konstigt nog...). Jag skulle egentligen jobba imorgon istället, med dom frågade om jag kunde byta för dom ville se filmen och jag känner att dom faktiskt ställer upp så mycket för mig så jag ville vara lite snäll mot dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback