Körkort!

Idag åkte jag och hämtade upp Johanna direkt efter jag hade lämnat barnen på skolan. Hon följde med som stöd när jag skulle göra teoriprovet. Jag fick göra provet och jag klarade det, jag klarade det på sista frågan. Provet var lätt förutom alla dessa onödiga frågor och hur mycket man får betala i böter om man gör det eller det. Vem bryr sig egentligen, man lär sig väl om man får bötern. I alla fall så satt jag och skakade när jag skulle svara på dom två sista frågorna. Det är nämligen så att när man har svarat får man se direkt om man har klarat den eller inte. Man får 50 frågor och måste klara 40, om man känner att man inte kan svara på en fråga så kan man bara trycka på nästa så kommer den frågan i slutet. Jag satt där och såg att jag behövde svara rätt på båda frågorna jag hade kvar. Jag chansade på båda och fick rätt!
.
Sen kom det där problemet med kortet, usch! Jag ser osminkad ut, finnig, röd, slickat hår och till råga på allt så ser jag ut som en köttbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback