IKEA

Idag var jag, Jenny och Johanna på IKEA. Jag kom hem med några fotoramar, choklad, colasnören och pepparkakor. Sen åkte vi till Jersey garden som är ett outlet så det är billigare där än i andra affärer. Det var så mycket folk så det enda jag köpte var alcogel och en bodyscrub, för att få bort all död hud. För jag kan lova här död huden! Jag hade en idé om att alla hudceller dör vilket ger mig starkare naglar och längre hår. Mina naglar är stenhårda och mitt hår växer som ogräs.
.
Nu märks det att jag är trött... Jag har precis kommit hem från Johanna, vi försökte se en Twilight film för att förbereda oss inför den nya filmen. Det slutade med att vi pratade, gjorde yogaövningar och tittade på Youtube mm. Nu ska jag sova för imorgon ska vi på den svenska julmarknaden i Montclair. Det är en riktigt svensk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback