Helgen

Igår var jag, Johanna och två New York (staten) bor på Menlopark mall. Jag gick runt som en zombie på grund av huvudvärk. Sen lagade vi tacos och då blev jag glad igen.
.
När vi kom till Johanna så fick jag syn på något vid dörren. Något grönt. Med ett posten märke på. Jag sprang till dörren och skrek till Johanna: Sverige! Du har fått post. Det är grönt kolla! Jippi! Lyckan av att få post från hemlandet, tänk om det ändå hade legat vid min dörr... (känn ingen press min kära familj och mina underbara vänner).
.
Idag så har jag tagit en promenad mitt i promenaden. Först gick jag på en promenad med Johanna och under den prmenaden så kom Jenny för hon ville ta en långpromenad. Sen gick jag och Johanna hit och tittade på film sen bjöd hon på en bagel när jag körde hem henne.

Kommentarer
» Anonym

Snart så ligger det ett grönt paket under dörren din Line, vänta du bara! :)

2011-11-07 17:46:56
URL: http://johannandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback