Ångest

Usch vad det här är jobbigt... Jag har lite ångest för på torsdag är det Thanksgiving och jag vet inte vad jag ska ha för kläder! Det är så att jag ska följa med min värdfamilj till New York, där vi ska äta lite och se på paraden... Det är klädsel inga jeans... Jag vet ju inte riktigt vad som väntar det är det som är jobbigt. Jag vill ju inte komma för uppklädd eller tvärtom. Men jag måste alltså hitta en klänning eller kjol, men då måste jag köpa nya skor och strumbyxor. Eller så kan jag ju köpa ett par finbyxor men då måste jag köpa ett par skor och en tröja. Eller så kan jag göra det enkelt för mig och stanna i Westfield i mina mjukiskläder.
.
Idag började jag i alla fall det omöjliga, jag åkte till Menlo Park Mall där jag köpte en klocka, sommarkklänning och en tjocktröja. Alltså inget jag kan ta på mig på torsdag...
.
Jag slänger upp lite bilder imrgon.

Kommentarer
» jojjo

Marc by marc jacobs-klockan!? :O :D

2011-11-22 18:46:28
URL: http://johannandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback