Intervju

Idag åkte jag till Örnsköldvik för att möta upp en tjej som heter Klara. Jag kom dit någon minut försent på grund av allt vägbygge längs vägen och till råga på allt hittade jag inte riktigt vart jag skulle. Men efter att ha pratat med henne i telefon två minuder såg vi varandra. Då gick vi till ett café och började med intevjun. Först ställde hon några frågor på svenska som påminde om en anställningsintervju sen började vi prata engelska och jag fick svara på några lättare frågor vilket gick förvånansvärt bra. Sen skulle jag fylla i sant eller falskt på 260 dumma och mindre dumma frågor. Efter det pepprade jag henne med frågor om hennes år i USA, det var riktigt trevligt måste jag säga. Nästa steg blir till att vänta på ett polisutdrag som jag sen ska skicka iväg till kontoret i Malmö och efter det kan familjerna höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback