Dumpa honom!

"Bokens budskap är enkelt: Du är värd bättre! Om mannen du är förälskad i inte ger dig den repekt eller uppmerksamhet som han borde ska du dumpa honom. Du ska inte finna dig i ointresse eller dåligt bemötande! Och du ska sluta bortförklara hans dåliga uppförande."

Denna text är tagen från Louises blogg, hon tog studenten, jobbade i Turkiet över sommaren och en bit in på hösten, åkte iväg som Au Pair ett år i Albany, NY, bodde hemma i tre månader och flyttade sedan tillbaka till turkiet. När jag började men min ansökan läste jag hennes blogg och den peppade mig till tusen!

He's just not that into you! Svart på vitt, varför ser man inte det tidigare? Jag är en sån som bortförklarar andras beteenden, på gott och ont.

Kommentarer
» Anna

"He's just not that into you! Svart på vitt, varför ser man inte det tidigare? Jag är en sån som bortförklarar andras beteenden, på gott och ont."



Tror du och jag är väldigt lika på den där punkten...

2011-06-10 23:18:01
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback