Roadtrip del 4

Dag 11:

Vi klev upp med tuppen och åkte till Ullared. Jag har någon gång i mitt liv sagt att jag aldrig ska åka dit men liks förbannat blev jag meddragen dit... Det var inte den bästa upplevelsen i mitt liv ska jag säga och när vi kom ut därifrån var jag surare och argare än någonsin. Ilskan det tog jag ut på en stol inne på restaurangen. Sen åkte vi tillbaka till vår kära lägenhet i Göteborg för en myskväll.

Dag 12:

Vi spenderade dagen på Universeum, det var trevligt och en maskin mätte mig till 163 cm. Det gjorde min dag! Senare på kvällen mötte vi upp Patrik Bouvin, en föredetta Hänösandsbo, för en fika. Sen tog jag tåget till Skövde och tillbringade 20 min ensam på tågstationen där innan Fredric hämtade upp mig.

Universeum:

Vi grillade på uteplatsen:

Vårt finfina stora bord:


Dag 13:

Jag fick se Skövdes berg och lite andra saker. Sen blev jag själv, då passade jag på att gå på stan och se mig omkring lite, jag gick inte vilse! Sen la jag mig i soffan och sov till en film. Det är ganska påfrestade att vara med några hela tiden och aldrig riktigt få den där egna tiden som är så viktig. Men det fick jag nu och det var guldvärt!




Dag 14:

När Fredric hade åkt på jobbet kom Amanda och Moa dit för att duscha och äta mat. Dom hade nämligen stängt av vattnet till lägenheten i Göteborg. Dom slängde ut mig ur lägenheten för att jag skulle handla sen tittade vi på en film under tiden vi åt. När allt var packat igen lämnade vi Skövde bakom oss och begav oss till Karlstad och vår älskade Malin. Där flyttade vi inte till Malins mormor och morfars lägenhet eftersom dom var i deras stuga.

Dag 15:

Midsommar! Vi åkte till ett ställe med mycket folk, där dansade vi runt midsommarstången och hade det trevligt. Sen lagade vi god mat hos Malins föräldrar med två av Malins kompisar, Malin och Malin.



Dag 16:

Hem ljuva hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback