Bokat!

Idag har jag ringt några samtal och försökt att få en tidigare tid på Ambassaden. Det såg ganska mörkt ut tills jag kom hem, kikade in på hemsidan och hittade ganska många tider den 8:e alltså en vecka innan jag ska landa i New York. Jag kan ju hoppas på att jag får en ännu tidigare! Då bör allt vara lugnt. Men jag börjar bli lite spänd på om jag kommer bli godkänd eller inte, men det ska väl inte vara några problem heller.

Annars har jag roat mig i Birsta med Amanda idag. Helt okej dag men ingen av oss hade nog alla hästar hemma och det var nästan en mardröm att åka bil med Amanda. Hon trampade på bromsen istället för på kopplingen en gång, behöver jag säga mer!?


Kommentarer
» Amanda

Line sånt bloggar man inte om!!:]

2011-08-07 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback