Ambassaden

Nu är det mindre än en månad innan jag flyttar och det börjar bli dags att besöka ambassaden. Idag blev jag klar med alla papper och sånt så då tänkte jag boka en tid men den tidigaste tiden dom har är den 11:e augusti och det är försent. Eftersom jag kommer lämna mitt pass i Stockholm för att dom ska kunna gå genom mina papper, godkänna mig och skicka tillbaka passet till mig, detta kommer ta ca en vecka. Alltså måste jag ha en tid innan 8:e augusti. Idag skickade jag ett mail och frågade om det finns chans till att få en sista minuten tid och imorgon ska jag försöka ringa.

Snart ska jag till Södra Sundet för att kolla om jag har Tuberkulos. Förhoppningsvis har jag inte det och då kan jag skicka in mitt Medical Form.

Resterande saker jag har att göra är:

- Gå på banken och betala Ambassaden.
- Gå på banken och betala Skandinaviska Institutet.
- Skriva ut ett kontoutdrag.
- Köpa frimärken för 67 kr.
- Gå på intervju på Ambassaden.

Bara för att jag tycker om min lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback