Valentines day.

Glad alla hjärtansdag! Själv kommer jag fira den här dagen 50 mil ifrån min pojkvän, det känns lite tråkigt. Men det enda vi hittills har firat tillsammans är nyår och hans pappas födelsedag så jag deppar inte.

Helgen i Stockholm var trevlig. Jag åkte dit på torsdag och på fredag var det meningen att jag skulle följa med på KTH och lyssna på en föreläsning men på grund av ovädret var kollektivtrafiken kass så vi stannade hemma och skottade sen åkte vi in till Nacka Forum och åt Tahi buffe. På lördag skar jag och Lovisa, Antons syster grönsaker till middagen sen hjälpte jag Anton att städa badrummet sen gick vi och handlade lite sen var det dags för en liten fest. Vi trängde in oss 20 pers i köket och åt. Sen spelade vi ungdomar Alias, jag kan glatt meddela att jag och en tjej som heter Thesa vann! Igår åkte jag hem med Lovisa, Antons farbror och farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback