Tränigsvärk!

Ops nu var det ett tag sedan...

Den här veckan har jag inte gjort med än att träna. Måndag, onsdag och torsdag blev det två träningar så nu har jag förtjänat att ta det lite lugnt. Förresten så har det blivit ändrade planer, jag och Anton åker inte till Storlien. Men jag åker ner till Stockholm nästa torsdag eftersom han fyller år... idag.

I onsdags hade vi match mot c-flickorna. Innan åkte jag och Amanda skidor men vi virrade bort oss bland alla spår så vi hamnade på toppen av Vårdkasen, det var inte riktigt det vi hade tänkt oss... Vi åkte ca 1,6 mil runt runt och irrade på. Jag var lagomt slut i benen när det väl var dags för match. Just det vi förlorade igen, 12-9 blev det så det var inte helt fy skam.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback