Ojojoj oj oj oj!

Igår var jag tvungen att anpassa mig efter Marcus Hellner, det är inte alla dagar man måste göra det.

Nu har vi spelat en till match mot C-flickorna förra matchen vann dom med 12-9 men det här matchen vann hör och häpna- VI! Vi vann med 19-17. Jag gjorde ca hälften av våra mål och förra matchen gjorde jag noll stycken. Snacka om skillnad och det var skillnad på hela vårt lag, vi var glada och vi stressade inte upp oss allt för mycket. Man kan säga att vi lär oss av våra misstag. En gång i tiden vann C-flickorna (födda runt 1998) med 23-13. Jag drar en enkel slutsats av det här- Man kan börja spela handboll fast man har (enligt vissa) blivit för gammal för att börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback