Torsdag

För ett tag sedan ficka jag ett paket skickat till mig av min kära mor. Det innehöll godis, skorpor, tidningar mm. tyvärr så hann jag inte ta kort på det för det mesta har redan försvunnit... Men nu sitter jag och försöker lösa en konstig Sudoku.
Sen kan ni ju ta en titt på mitt ansikte, första bilden är från i somras. Då var min hy nästan helt ren från finnar, dock så är bilden så rolig så ni skulle dö av skratt om jag inte hade klippt till den lite. Andra bilden tog jag nyss men min webkamera, så det är inte så bra kvalitet men man ser några röda prickar och det där är min bästa sida, andra sidan är mycket värre... Aja finns ju ändå ingen att imponera på här så det kvittar.

Kommentarer
» Jennifer

Åh vet hur det känns med finnar, uscha.. Hoppas de blir bättre snart! Beror det på ny eller fet mat, kanske stress tror du? Annan orsak?:-)

2011-12-16 18:11:03
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback