Min fina helg

Jag har träffat en ny svensk tjej och vi har en gemensam vän (inte en jätte nära vän, men ändå) John Nordin kan känna sig träffad.
.
Jag och Johanna har ätit frukt, doppad i vit choklad, kex och brie ost! Medan jag skrattade till filmen Det finns i känslor i rymden.
.
Jag och Jenny har vandrat runt i Downtown.
.
Idag pratas det om bio, vi får se hur det blir med den saken. Men det skulle vara mycket trevlig. New Years Eve ska vi se isåfall.
.
Bilden är tagen innan Thanksgiving Parade.

Kommentarer
» therese

Hej :) Jag har en liten fråga bara. Jag funderar på att åka iväg som Au Pair när jag pluggat klart men undrar lite med vilken organisation jag ska åka med, hehe. Vilken åkte du med? Är de bra? Finns det nåt dåligt med dom?

2011-12-11 21:04:20
URL: http://biaancas.wordpress.com
» Jennifer

jag känner också en John Nordin! Från Uppsala ! Hm...

2011-12-12 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback