Måndag

I brist på annat så hittade jag den här listan. Nu ska jag försöka få kontakt med Sverige via Skype sen ska jag åka till Starbucks.

Vill du ta ditt ex tillbaka?
Inte för att vara taskig, men nej.
Civilstånd? Nog har jag någon jag tycker lite extra om.
Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja.
Något är fel, den första personen du vänder dig till? Mamma är alltid bra.
Hur många kan du berätta allt för? För dom som kan berätta allt för mig.
Beskriv dig själv med ett ord? Omtänksam, om jag inte visste det förut så vet jag det nu!
Har du något som hör till ditt ex? Nej.
Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Nej.
Fullständigt namn? Fanny Line Tallberg.
Första kyssen? Det var ett tag sedan.
Sista kyss? Fredric.
Första kram? Förmodligen mamma eller pappa.
Senast kram? Ett av barnen i huset.
Senaste meddelande från? Jenny Olsson.
Vem jag berättar allt för? Anton Forsberg litar jag på till 100 %.
Lång? 160,5 cm kort.
En hemlighet? I fredags när jag skulle till Ida ringde jag på hos hennes granne.
Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10.
De flesta minnen med? Sedan jag kom till USA är det med Johanna Andersson.
Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Alla Au Pairer.
Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Min familj.
Vem jag älskar mest? Det är många, även om jag är dålig på att säga det.

Kommentarer
» Ida

Hahahaa, tur det inte var the crazy lady du ringde på hos iallafall ;)

2011-12-20 02:45:37
URL: http://idaiusa.blogg.se/
» Johanna Öström

160,5 den där femman va viktig;)

2011-12-20 16:44:28
» Anna

Jag jobbar på Kixon, det är ett städserviceföretag :)

2011-12-20 21:41:39
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback